00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

SquishDotFLA just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Nuthin Tah Fuck Wit

Share Download this song

Author Comments

Fuck the bullshit that this n***a pulls with.

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

damn

damn spawn i see you exposin lejin again. man good shit. real talk. fuck lejin.

fuck!

thats right. i wish every thing waz like this!

Real recognize real

Serious words and a serious flow on this one. They aren't getting any love on NG anymore after this one. Everybody hittin' 'em up and they spreadin' thin. Keep it comin' war-spawn. This one's goin' on my mp3 player.

GODDD DAAMMNN SON!!!

HOLY ISH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! THIS IZ KRAZY BRUH.. BRING DA OLD SKOOL HIP HOP MANG!!!

-RMP
+RESPECT+

war-spawn responds:

Remember. Like my last line

"The only pound Lejin reps is the one that appears when he holds shift."

lol

Im lyrically a beast.

AHHHHH! You sampled this beat? Fucck! haha I love dat wu tang joint. its koo how you changed it. You sound different now. Why ISH THAT NOWZZ?

war-spawn responds:

I ain't change nothing on the beat, lmao. And the reason I sound different cuz I'm actually trying on this one, hence the crazy flow/metaphors.

Credits & Info

Author

Listens
1,460
Downloads
112
Votes
6
Score
4.92 / 5.00

Uploaded
Nov 28, 2007
5:31 PM EST
File Info
Song
4.4 MB
2 min 24 sec

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.