00:00
00:00

We want to reduce the ads on Newgrounds and need your help! If NG achieves 2,750 active Supporters this year, we'll remove all ads from rated E-M art view pages for the remainder of 2019 and hopefully forever. Supporters browse the entire site ad-free, something we hope the whole world can do some day!

PLEASE HELP US ACHIEVE THIS GOAL - BECOME A SUPPORTER TODAY!

Armor III

Share

Ah well I just kinda got bored and wanted to design an armor....been a while actually
sorry, background and weapon were done in 3 minutes, main focus was the armor :D
anyways comments and suggestions on future designs?

BTW: who want's to see it animated? cuz that can be arranged

....re-drew the vectors to optimize to about over 3000 curves

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

WOOOOOAAH WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW HIS ARMOR IS TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO COOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KEEP IT UP!!!!!!XDDDDDDDDDDDD
DAMN COOL!!!!!! I LOOOOOOOOVE RED BLACK AND COLDEN WHEN THEY ARE MIXED TOGETHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! COOL,GREAT,DAMN,SUCKIN,FUCKIN WORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KEEP IT UP XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD X)))))))))))))))))))))))))))))))))))
IT AMAZED ME!!!!!!!!!!!
WAITIS THAT A GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I THOUGHT IT AS A BOY
NEVERMIND GREAT WORK I MADE PENDING FRIEND REQUEST WITH U OK
SOOOOOOOO BIE
LAT THING PLEASE PLEASE ACCEPT IT! X) XDD

Wow...

This is nice!!! Looks almost exactly like a character I was going to write about! Perhaps great minds think alike?

DAMN!!!!!!!!

wow i am like amazed of this beautiful picture.

One flaw

The weapon is undersized it could use some more detail as well and might wanna brighten it a little to match the armor a little (even though that's optional) also another optional detail you could add is a helm

wow

verily well done man

Credits & Info

SunnyRays
Artist
Views
8,490
Faves:
25
Votes
14
Score
4.13 / 5.00

Uploaded
Jul 11, 2010
10:21 AM EDT
Category
Other
File Info
1500 x 2000 px
PNG
1,000.5 KB
Tags

You might also enjoy...

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.