00:00
00:00

Big up to bucknike1, our latest supporter!

We're 15 people from our target today. Why don't you be one of them?

You can support NG too and get tons of perks for just $2.99.

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Wound

Author Comments

A sequel to Colour the Darkness. Pretty Crappy, I know. Comments are very welcome :D

Reviews


nice

I Liked most of your stuff, do you have any wallpapers like this?


Pocky88 responds:

No, sorry not at the moment, but if you'd like, I can make some! Thanks for the awesome score! :D


OMG

i bled a rainbow...sorry for the stupid comment
this is awesome...just wish it was bigger


Pocky88 responds:

Nah,your comment's not stupid :0 that's the point of the picture. I wish it was bigger too. Thanks for the score :D


Lol Awesome!

Cool i like it


Pocky88 responds:

Thanks man! :D


Haha awesome!

I love the facial expressions on your work!


Pocky88 responds:

Thanks! :D She looks spaced out.


great work

i like how u dont use pupils like me :D


Pocky88 responds:

Yeah, pupils show emotion, but NO emotion can be effective as well! Your style is pretty neat.

Click on an icon to vote on this!

Credits & Info

Pocky88
Artist
Views
2,604
Votes
33
Score
4.21 / 5.00

Uploaded
Jun 27, 2009 | 7:12 PM EDT
Category
Illustration
File Info
392 x 486 px
JPG
191.6 kb
Tags

You might also enjoy...

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this work, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.