00:00
00:00
Newgrounds Background Image Theme

alsdnjseo just joined the crew!

We need you on the team, too.

Support Newgrounds and get tons of perks for just $2.99!

Create a Free Account and then..

Become a Supporter!

Limbo Fwends #3

Share

Hope you'll all like another Limbo piece. :3

I am starting to miss the Worms, lol. Anyways.. It was about time I uploaded something again. I was addicted to Alien Isolation once again heh.. I should draw more frequently now, but I sure as hell am a lazy bastard. Whenever I have the opportunity to draw I'm like "fuck it"..

So yeah, really need to work on that. I love drawing, but it's just.. This feeling sometimes bugs me with the thought of "you'll never get as good as all these other great artists! You'll never make this your dream job MUHEHEHE"

Yeah, fuck you too, feeling. :p

Welp.. ENJOY! :D

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Good job nailing the atmosphere. :P

Number one trick when it comes to feeling too lazy to draw is to simply just get started.
Once you get started you'll keep adding details and get into the groove. After that the negative part of your brain usually shuts up, and if it doesn't; you keep going regardless because it's fun. :P

DoodlingHitman responds:

Haha, yeah. I just did that. Started and I kept adding things. I was like "It's enough now, I think? Or.. Nah, wait.. This is nice too.. Hmm" and stuff like that.

:3

Credits & Info

Views
993
Faves:
2
Score
Waiting for 4 more votes

Uploaded
May 17, 2015
6:08 PM EDT
Category
Illustration
File Info
1645 x 1168 px
JPG
482 KB

You might also enjoy...

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.
No Derivative Works:
You may not alter, transform, or build upon this work.