00:00
00:00

I believe I can fly

Share

Author Comments

Click on the image to see the full thing, it's so small all details isn't showing D:

My second MD entry :D
Hopefully this will get a better score than my last one :O

Oh and yeah, I know some stuff isn't so very realistic, but so what? So don't start complaining about that stuff kai? :3
Done in PS with a Trust tablet, and probably took me abut 4 hours :D

Log in / sign up to vote & review!

Newgrounds accounts are free and registered users see fewer ads!

Wow epic

Love this! I'm a MC fan and working on some drawings myself. Not to seem critical or anything but madness guys have 3 fingers and a thumb. You put 4 but that don't matter, it's still cool. Just trying to help!

Deathisawesome responds:

Yeah I know ;)

...?_?

What...what can I say about this crap??? XD lol,just joking. What I don't know how to say is... Do you prefer me to say it is:
1.-Awesommme!!!
2.-Uber epic!
3.-Yeahhh man, it is incredible!!
I liked it a lot, and the better thing of the draw is...The clouds,of course. Love the txtures <O>\___/<O>

Deathisawesome responds:

Yeah, clouds are easy to draw :3 Thanks!

awesome!!!

no words!!!

Deathisawesome responds:

:D

me like

very good art, did you make the clouds and sun to?

Deathisawesome responds:

Yup, everything by me :D

man....

this is so damn awesome and only took you 4 hours for a sec i thought you joked (lol)
this is awesome hopefully you win MD contest, keep it up

Deathisawesome responds:

I hope to get some prize, bu because the score went down (probably someone else who also submitted on MD who wants the prize himself...) so it will probably not happen :O
Thanks anyway :)

Credits & Info

Views
6,807
Faves:
23
Votes
12
Score
5.00 / 5.00

Uploaded
Sep 10, 2011
7:30 AM EDT
Category
Fine Art
File Info
1300 x 1080 px
PNG
1.6 MB
Tags

You might also enjoy...

Licensing Terms

You are free to copy, distribute and transmit this work under the following conditions:

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes.