Create a free account!

Nine: Action Sequence

Score:
rated 3.79 / 5 stars
Views:
6,290 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
May 15, 2003 | 6:45 PM EDT
  • Daily 4th Place May 16, 2003

If you liked this, check these out!


Author Comments

my bad.... The last one i put on was the wrong file... i'm kind of pissed so... because i watched it here and it was whacked so this time its the right file!! Its just some frame by frame action... all....... I'm hoping that its score will be above nine edited which was 3.74... because this one is a lot better and not with stick figures like the first one!

Reviews


Mellon-MasterMellon-Master

Rated 4 / 5 stars

So-So

There's always things to work on, I think you might wanna actually have the people fight not just bam, slice, bam. The little propellers looked like old animation, which i liked.



The-Pumpkin-KingThe-Pumpkin-King

Rated 3.5 / 5 stars

Sandwiches?

Ok man whats up with the sandwiches? i know they taste good and all but yeah... wtf... nice action sequence and loved the robot and his "vision" any ways just keep up the good work


People find this review helpful!

Jimbo150Jimbo150

Rated 3 / 5 stars

Jacked

Story line was kinda funny. The graphics were kinda good except that robot. OMFG THAT ROBOT WAS SOOOOO STOLEN from Mishion to Mars? or Red Planet I forget which. Oh well looked cool anyways. Helped me pass a few minutes.


TheOtto responds:

thanks... but if your talking about amy the pyscho guerilla tactic using gymnist robot... i wasn't thinking of that when i made the robot.


nine-stitchesnine-stitches

Rated 4.5 / 5 stars

i like the name

that was a pretty tight show dog. you need to make another that has a better story line. the name of the guy was tight you know what the best are. peace out



thepromasterthepromaster

Rated 5 / 5 stars

Amazing shit.

Wicked. Didn't even need to see the whole thing (I did though) half way through is a five