Be a Supporter!

Tomorrows military

Score:
rated 1.51 / 5 stars
Views:
3,150 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Mar 24, 2003 | 1:27 AM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

I have been trying to get the underdog of the week for as long as i have been an animator. That is my only goal in life. as pethetic that sounds, i really want that award. so i made this movie in hopes of getting the underdog of the week. plz watch and review, but if your not an animator yourself plz dont bitch about it. Enjoy!
UPDATE!
LOL! my reviews worked. this is my worst work ever and it shows. i was trying to see if stupid NG users would fall for it and yeeah you did. lol. that was funny

Reviews


GHOSTDOG867GHOSTDOG867

Rated 1.5 / 5 stars

LOL

That shit didn't even have a plot, nor was it random enough to be funny.



Mad-Hatter52Mad-Hatter52

Rated 0.5 / 5 stars

BORING

Boring, unoriginal, and uninspired. that about sums it up.



DoomGod-X24DoomGod-X24

Rated 2.5 / 5 stars

At least he can spell.

Ill be honest, this was all right. It wasn't the most spectacular piece of animation but it's in the eye of the beholder. Better than anything I can probably do. And NO Nemesisx or whatever, you are not the master of photoshop. Grow up you 8 year old dick weed.
Anyways, yeah I laughed a little at a couple parts but overall it was kind of amateur not that I've done anything better. But keep doin stuff and you'll get better.


People find this review helpful!

N3MeSisXN3MeSisX

Rated 0 / 5 stars

hahaha

omg ..omfg... i barely know how to use flash n my shit is better...hahaha... thats why i just f*k w/ photoshop..im the master of photoshop... dude y did u even bother..you're and embarrassment.... haha



Captain-TeabaginCaptain-Teabagin

Rated 0 / 5 stars

I'M BITCHING

First of all, don't tell us not to bitch, we reserve that right. Sencondly, don't beg for underdog of the week when your flash sucks hard dick. Very Shitty.