Be a Supporter!

fdg

Score:
rated 3.15 / 5 stars
Views:
2,702 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Feb 18, 2003 | 9:56 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

klk

Reviews


dart321dart321

Rated 5 / 5 stars

this is the best metalgear movie ever

snake eater



Gymclasshero20Gymclasshero20

Rated 2 / 5 stars

Body movement was terrible

It was kind of sketchy. The body movements were off and the results of bullets entering the body were terrible; plus they fell weird. Yes, body movements are difficult to do, but do not make complex body movements. Work on the selected body movements and positions that will make the movie better. Croutching or standing sideways while using a huge ass gun for one. At least it is not complete trash, it just needs to be worked on. Less complex spin kicks, because it doesn't work now.


figma responds:

lol i hope you read this if you ever come back or something, here: my first impression was to yell at you scream in your face write nasty words but then i saw YOU HAVE NEVER SUBMITED A DAMN MOVIE EVER. 22 reviews of moves sure BUT NEVER HAVE YOU SUBMITTED A MOVIE you just dont understand what it takes to make flash the body movements suck? maybe your computer sucks and cant handel frame by frame maybe that you fool. go download flash TRY DAMN IT TRRRYYY to make a flash 1/16 as good as this one. god damn it these people just dont understand the hard work flash people put into this. I HATE THEM I REALLY DO. i mean he submitted this after it left the protal so he much have been looking for MGS movie YOU FOUND ONE AND YET YOUR STIL A FOOL ROLL OVER AND DIE }: () yes hes intitled to his opinion but theres no credit behind it.
~brett ~fig


CamilloCamillo

Rated 2 / 5 stars

Whats with the scraggaly graphics

and with the voice overs. To be honest I'm not all that bothered to watch the episodes now. I think a better Idea would be to submit the full episode, because trailers should make people want to watch your movie, not avoid it.

<0_0>


figma responds:

haha whatever you make a better one then.


Pumpkin-KingPumpkin-King

Rated 4 / 5 stars

Hmmm....

It certainly has potential, if you do a decent job with the story it could be great.


figma responds:

me and brett wrote out a 3 chapter story that really goes with koniams style of story telling. thanks for seeing the true movie for what it is.
~brett ~fig


Beowulf-HawkBeowulf-Hawk

Rated 3.5 / 5 stars

Eh...

This was all right. You would come off better if you spelled "prequel" right, though. I pretty much agree with everything the guy before me said.


People find this review helpful!
figma responds:

yah i kinda already told you why i didnt fix that.