Be a Supporter!

SkateHell! (game)

Score:
rated 1.72 / 5 stars
Views:
7,300 Views
Share Links:
Genre:
More Games
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jan 15, 2003 | 9:18 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

Skate Hell! (UPDATED)

Created by Masterdeath (jason)

is was board so i just made this and if you people like it then i will make levels as well.. there is one practice level so please play and injoy and review...

update: ok i've added some kind of music and made im faster but trust me he moves to fast for the screen so if you want to but the screen back forward press left and right togever ok, thats why i made him kinda slower because of this, but its what you wanted so here ya go..

cheers

-MD

Reviews


KuroBuu8uKuroBuu8u

Rated 1.5 / 5 stars

This could have been really better. But the again.... this was 12 years, 9 months, 14 days.... i hope you stuff has gotten better.



BastardOfBodomBastardOfBodom

Rated 1.5 / 5 stars

Could've been better

The game itself is pretty choppy, and the character moves faster than the camera. If those things are fixed and everything speeds up more, it could be alot better.



jakeo280jakeo280

Rated 4.5 / 5 stars

cool

i kinda like this game! 1 cheat: press up alot of times while u are in the air then u can fly! this works



TrogladyteTrogladyte

Rated 0.5 / 5 stars

SkateShit! (game)

that's what it should be called. this sucked badly beccause - 1. graphics were crap 2. controls were also crap 3.it just didnt really go well al together.

my suggestions- do better graphics especially the movement. Make the controls a bit better i would say try to get an idea of that from like a tony hawk game or something. make it neater

bye the way i gave a 1 for effort ... and i wish i wasnt to lazy to figure out how to blam things (this would probably be first on my list) ... that would be a big help if someone could tell me how



DeMoN-BoY-03DeMoN-BoY-03

Rated 0 / 5 stars

WTF IS WRONG WITH YA?!?!

MAN I THOUGHT THE GAME WUZ GONNA GO COOL UNTILL I SAW THAT PIECE OF SHIT IN THE CONTOLS MAN WFT IS WRONG WITH YA ASSHOLE???THIS GAME SUX IF THE CREATOR WUNTS SOEM 10 WELL LET US PLAY BITCH!CHANGE THE MUSIC MAN CHANGE UR ACTIONS
BLAM THIS PECE OF CRAP!!!