Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 30, 2002 | 12:05 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

A flash movie with the funny audio clip from Bob & Tom's Dicken's Cider. Props to those guys for making that audio. I only did the art and animation for it.
Thanks to morosemuthafacko for suggesting that I make it. Hope y'all like it.

Reviews


Atchung-ChewyAtchung-Chewy

Rated 4.5 / 5 stars

dickens cider eyyy? (read it out-loud)

that was the worst kind of joke. lmao!!


CoffeeClock responds:

I know, sure is


QuinchQuinch

Rated 4.5 / 5 stars

h0h0

Despite my higher faculties, I found myself laughing at this movie like a retard having his prostate fingered. Surprisingly good voice acting.



JoxaJoxa

Rated 4.5 / 5 stars

hehe

tho at first i didnt get the joke.but then OHHHHHHHHHH how i laffed like when i was a schoolgirl.


CoffeeClock responds:

lol


DanasaurDanasaur

Rated 4 / 5 stars

mmm, delicious

Although hillarious, I'm sure there's nothing people would rather see than 2 hicks having sex :)
The Minister gets some action too!


CoffeeClock responds:

hillbilly sex, weeeeeeeeeeeeee doggy!!! ya'll come back now ya hear


morosemuthafackomorosemuthafacko

Rated 4 / 5 stars

Thanks Man!

Dude, that shit was hilarious! You really are good at making visuals to audio, cuz thats how I pictured in my mind, well kindof. I hope a protect this movie, because listen to this you fuckers, ALL MY 5 R BELONG TO THIS!


CoffeeClock responds:

coming back for more, eh? thanks to you for suggesting dicken's cider (((morosemuthafacko)))