Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 19, 2002 | 8:58 PM EST
  • Weekly Users' Choice December 24, 2002
  • Review Crew Pick December 24, 2002
  • Daily Feature December 20, 2002

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Damian Martins presents TON.
Special thanks to guest voice Jose Ortiz!
Enjoy!

Reviews


PoorBoy88PoorBoy88

Rated 5 / 5 stars December 25, 2002

HOLY SHIT DUDE. thats some nice flash

how long to you have to practice flash or any other program to be able to make such great masterpeaces. what ever it is it must be a lot, well I hope to as good as you're in some time. and o yeah, plz make more.


People find this review helpful!

HellzHellz

Rated 5 / 5 stars December 25, 2002

good like ur other flashes

but the person before go fuck your self and yes u are a morn and ill kick ur gay finland ass mother fucker


People find this review helpful!

alexsmolikalexsmolik

Rated 5 / 5 stars December 25, 2002

FANFUCKINGTASTIC !!!

Damn guys, this movie is sooo well done !!! I loved it a lot ! Really nice, so many cool graphix, teh sound was awesome, the story too... The credits at the end... Just like if I wuz watching a real movie on my DVD playa !!! Real nice ! DAMN
W000000T
All ma five r Blong to tehz !
W000000T



ElJefoElJefo

Rated 4.5 / 5 stars December 25, 2002

nice ...

good work !!! awesome movie, cool sounds, best graphics in years, great story ! only a bit short ... hope you make more dude !!!



YoinKYoinK

Rated 5 / 5 stars December 25, 2002

damn

this movie is wild. it's almost as if i was at a movie theator. The animation when the dude faught was amazing. going from tree to tree. DAMN. yous really did some great work on this one!