Be a Supporter!

Penguin Duck 1

Score:
rated 3.38 / 5 stars
Views:
3,327 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Dec 7, 2002 | 10:38 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

ok, this is my 2nt try at this movie on NG. i revised it A LOT so if your a person who blammed it be4, watch it again THEN vote ;). I added music and SFX. its not finished though, just need to add the river ending and smooth the animation a little bit. (that means the river buttion wont work ;)) ok, also not sure if the preloader will work so just right-click play if it doesnt. enjoi!

*****UPDATE 12/8/2002*****
I added some forgotten mouths in the latter scenes and fixed the preloader (i think). Now just to finish the river ending.

*****UPDATE 12/9/2002*****
Ok, preloader has not been fixed, so if your good with preloaders and you wanna help, send me eMail at Surfin I3ird@aol.com, not my eMail on my NG name. Also, if jordon does look at this, hey, Im tom. dont judge me on this movie plz. lol

*****UPDATE 12/13/2002*****
Friday the 13! ok, anyways, I added a preloader from a site but once I figure out how to make one, I will make a origanal one. River-ending almost done, sorry for wait. (although no one has watched it since it left the portal list ;) but once I get penguin duck 2 out, more peeps will watch it (hopefully))

*****UPDATE 12/17/2002*****
OK! last update(i think!) River ending is compleat! alright, finnaly eh? enjoi! and sorry about him ending up in the same place, but for sequile and prequil perposes, he had too. when i get better at flash, im gonna try and make a game that follows that path except you controll the duck ;) ok, that'll take a while.

ENJOI!

Reviews


Zandor12Zandor12

Rated 3 / 5 stars

Penguin Duck? MADNESS, I SAY!

It had a lot of long stretches of nothing, and although the music got on my nerves after a while it was still jarring when it cut out for no reason at the ending. Although the characters themselves looked cool and you seemed to put some effort into the graphics, they were pretty uneven- sometimes good, sometimes crap. The "The doors were unlocked the entire time" line was funny but the rest wasn't really funny. And the guy who went before me may have been a jerk, but he was right; this thing is too long.



badsnaxbadsnax

Rated 0 / 5 stars

arduous bullshit

I don't understand the purpose of sitting here for hours waiting for this crapy flash to finish what it's doing so I can click the mouse in one place over and over again. Horrid graphics and stupid plot. I think next time you should try wiping your ass with toilet paper instead of your mouse.



HungryMarxistHungryMarxist

Rated 4 / 5 stars

PENGUINS!

Well, I may be biased because I have a thing for penguins, but either way, that was one of the most creative things I've seen in a while. It kept me awake because it was somewhat interactive. Good job!



chocoba65chocoba65

Rated 4.5 / 5 stars

cool

the graphics were a little rough, but cute nevertheless ;) and one thing that made this really good: YOU USED MY FAVORITE MUSIC FROM YOSHI! :D err, anyway,.. yeah,,.. I liked it and stuff *falls asleep for no reason*



Circa5050Circa5050

Rated 4.5 / 5 stars

yay!

i love movies like that...where you're involved through the whole thing. and duck penguins are so cute =P it looks like it took you forever to make just because it's so long...nice work