Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 1, 2002 | 12:57 AM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Move Hitler using the left and right keys to try and catch the babies that are being dropped by either Micheal, Janet, Tito, or Marlon Jackson.

The actionscript was done by Jeremey Lokken, I did the graphics, and Shawn Houde made the music loops.

I started making this game a week ago, and stopped making it when i saw that madblast had made a game like this. After realizing that it was shit, i decided to finish the game.

Anyway here it is, and expect to see more shit from Jeremey, and I in the future.

****************************
UPDATE: Okay Alex Leifcowitz from flashstyle.org fixed the game. Now all the problems people mentioned are fixed. The reason the game was messed up was because it was programmed in flash 4 making it buggy.

Also a lot of people have been wondering why Hitler.. and here is the reason. The event took place in Germany.. and who better to represent Germany than Hitler. Bah i dunno. Oh and thanks to Wade for putting this on the front page.

Reviews


AelousYuYanAelousYuYan

Rated 2 / 5 stars

lol

t5o win just stand under mk jacko he has 90% of the kids i meen he has a sac of them come on!!!



NagnetoNagneto

Rated 4.5 / 5 stars

Very funny but....

You should have had Hitler EAT the babies, and or put him in drag


People find this review helpful!

WeirdAlFreakWeirdAlFreak

Rated 5 / 5 stars

Whoa!

That was sooo funny! 10/10, dude!


People find this review helpful!

Violetburning130Violetburning130

Rated 4 / 5 stars

Like the music

bad graphics but I love the Michele Jackson music tho but plz dont make a game that Michele Jackson drop cute little babies.



ThundaMunkyThundaMunky

Rated 4.5 / 5 stars

WTF mate

WHAT IS UP WITH THAT BUTTHOLE HITLER!!!!!