Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 30, 2002 | 2:32 AM EST
  • Daily Feature December 1, 2002

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Flash Portal History: 2002
    Flash Portal History: 2002 The web was in a slump and NG ran like crap, but that didn't stop Alien Hominid!
  • Mortal Kombat
    Mortal Kombat These MK parodies are classic, especially the one with OJ! You gotta see these!

Author Comments

Sorry for the big file size, I know how much it sucks to have 56k. Each character has a scene so make sure you watch em all. ;)

Problems:
The movie seems to be a bit lagged in some places, I mostly notice it in Sonya's and Cyrax's scene. For me it's just a 1 or 2 second delay but for some others the music seems to stop in the middle of the scene.
If you find anymore bugs please let me know i'd like to fix em.

Alot of people keep saying stuff like "some were great while others are crap" well duh! I tried to make something for everyone so you're not going to like all of them, scenes that you don't like other people WILL like. As long as you like a few then my job is done.

I'll explain what I tried to do in each scene for anyone that doesn't understand a scene:
*WARNING SPOILERS, MAKE SURE YOU SEE MOVIE BEFORE READING BELOW THIS*
Shang tsung: Turns into Earthworm Jim, everyone loves jim. :)
Sindel: If you seen the show American Idol you will understand this.
Jax: I thought it would be funny to see a SF character in MK but it didn't turn out good(my least favorite scene).
Kano: I thought it would be funny to see a fatality performed in the VS screen.
Lui Kang: Do you really need me to explain this one?
Sonya: Sonya=Britney spears :D
Stryker: necrophiliac?
Sub Zero: Yoshi's Island
Cyrax: ¥
Sektor: Michael Jackson scares me....
Nightwolf: JLo's music scares me...
Sheeva: If you've seen The Ring you will understand this.
Kung Lao: Warcraft 3
Kabal: Ozzy

Reviews


Twisted-LipTwisted-Lip

Rated 5 / 5 stars March 13, 2009

ha funny!

lol my grandma was watching this over my shoulder too and thought it was really funny. great movie, nice job :) very funny. btw what was the sound that when you hoovered over the "visit crappy website button"? i liked it :) my grandma also thought it was hilarious, lmao


People find this review helpful!

ChuckNorrisfanChuckNorrisfan

Rated 5 / 5 stars February 27, 2009

Peanut butter Jelly time!!!

I liked Kano's, Cyrax's and Sheeva's best. I like why Kano killed NightWolf
and Peanut butter Jelly.


People find this review helpful!

Aeon-SolusAeon-Solus

Rated 4.5 / 5 stars February 23, 2009

Finish Him

Liu, Cyrax, Sektor, and Stryker's were my favorites. XD
Jax's was kinda lame, as was Kabal's.



SeidonGodofGuardiansSeidonGodofGuardians

Rated 5 / 5 stars February 21, 2009

Good ten

Good flash Warcraft 3 my favorite part lol



hylandude123456789hylandude123456789

Rated 4 / 5 stars February 21, 2009

LOL

fatality (in seven days) lol