Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 19, 2002 | 4:22 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Well, this is based on the really neat movie by Violet AIM. Please go watch the original movie, "Ghost Motel 2." This is a spoof based on that. Here's the link, and please vote high for this author :)

http://www.newgrounds.com/portal/view.php?id=69640

Enjoy!

Reviews


yorijonkmanyorijonkman

Rated 4.5 / 5 stars February 16, 2009

LOL

HAHAHA!!!OH FUNNY!!!

''Don't bother click again''

''Backwards''

''I'm BLABLABLA And i'm gonna kill you''

''I gonna go...(LEAVE) Now!''

''I'm sorry,i was too close at the microphone!''

*Star wars music*

L
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
L



Hank100Hank100

Rated 5 / 5 stars December 20, 2008

very funny

backwards crap? rofl! Don't even bother clicking on this actually gave me chills until i knew nothing would happen. You had me going!



miafishmiafish

Rated 4 / 5 stars August 1, 2008

funny

i like this. i have played all ghost motels and this one is funniest!



Randomizer-2000Randomizer-2000

Rated 2.5 / 5 stars October 22, 2007

nice

funny. who cares about animation anyways?



GunthiaireGunthiaire

Rated 3 / 5 stars August 27, 2005

hahaha!

I know u got up too close to the microphone,but still,improve on the sound,and the animation needs a little work 2