Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 23, 2013 | 5:48 AM EDT
  • Daily Feature May 25, 2013
  • Weekly 3rd Place May 29, 2013

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

A quick video I made after the livestream. What are your thoughts on the xbox one?
More on youtube.com/zenithquinn

*Thanks for front page Newgrounds team :)
*And a daily first!? Wow for a quick video this is well received! Thanks. :)
*weekly 3rd! WOO!

Reviews


Tichondrius12Tichondrius12

Rated 5 / 5 stars November 24, 2013

I pretty much laughed every part, specially call of doody dogs and armhairs LOL!


ZenithQuinn responds:

yay!


FiveAteFiveFiveAteFive

Rated 5 / 5 stars October 20, 2013

LOL I bet there are a lot of dumb fanboys below.



DragonharttDragonhartt

Rated 5 / 5 stars July 3, 2013

Nice one ZenithQuinn great animation for it as well. PS- does the Xbox Juan come with the sombrero and mustache?


ZenithQuinn responds:

I sure hope so!


IMABIRDIMABIRD

Rated 5 / 5 stars June 23, 2013

at 00:15 IF IT REALLY DOES DAT IM NOT BUYING IT


People find this review helpful!
ZenithQuinn responds:

bahaha


paireonpaireon

Rated 5 / 5 stars June 23, 2013

Yup, probably gonna get me a PS4 anyways. 100 bucks -the amount by which Xbone's price surpasses that of PS4; coincidence? I think not- sez almost all the games I really want to play are gonna be there (most X360 games I was interested in I could also get on PC and/or PS3; the reverse was not the case).

That Microsoft tried to pull this shit in the first place shows not only that they care more about their bottom line than about their customers, but also that they hadn't yet realized that their customers ARE their bottom line. That, and the fact that even after they relented and removed some annoyances there are still several sore spots (like region-locking and unchangeable hard drive) is hopefully gonna hurt them a whole goddamn lot in the 8th gen. console wars. Just my 2(x100) cents.


ZenithQuinn responds:

word!