Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 7, 2012 | 8:35 AM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

This animation is a take on the Typical girl gamer.

Don't get me wrong, its not that girl gamers don't look sexy as hell and btw. not all girl gamers are like that. but still.. because you
are a girl you shouldn't go naked whoring for attention.

Also subsribe my youtube and subscribe it so I can subscribe you to me and don't forget to subscribe. www.youtube.com/kiwiletsp lays

Reviews


SorinShroudsSorinShrouds

Rated 5 / 5 stars December 8, 2012

Jesus christ all these horrible reviews. I liked it, made me snicker just a bit. But then again, i'm an easy person to make me laugh, and impress me. i enjoyed this a bit. :P


thekiwi responds:

Glad you liked it haha. yeah I can see why people hated it.


SourJovisSourJovis

Rated 4.5 / 5 stars December 7, 2012

Don't say girls shouldn't go naked and whore for attention. I get what you mean. It annoys me too. But I still need the pictures.


People find this review helpful!
thekiwi responds:

Yes you get it !
This is what the animation kinda is about I just brought it a little bit wrong.
Its about a gamer which acts like he is a girl gamer and swears at them.
but at the end he still needs them for his own pleasure..or something like that.


DisMetSysDisMetSys

Rated 4 / 5 stars December 8, 2012

Hahaha I laughed. Good parody man, and the reflection on the computer screen was a nice added touch.


thekiwi responds:

Thanks for the support, after a lot of reviews making me feel bad you make me feel better.


glavcaglavca

Rated 3 / 5 stars December 8, 2012

I got the point, and it was funny. But try harder on the animations. You know how to draw funny! So now work on the animation XD It isnt funny if it looks bad D:
Also, work on the white background, it is too empty :/
I hope this review give you more info than some of the ones bellow :C (newgrounds comments start to look like YouTubes ones D:)


People find this review helpful!
thekiwi responds:

I like your comment ! Im starting to regret that I have uploade this in such a rough and ugly way.
New animations of mine will be better animation wise but I still have problems with the audio !


TheForsaken666TheForsaken666

Rated 2.5 / 5 stars December 7, 2012

The audio needs to be more clear because it sounds like the mike is up your ass on this flash but otherwise it was really funny.


thekiwi responds:

yeah I hate my mic, I need somebody who can help me with that.