Credits & Info

Nov 13, 2012 | 9:43 PM EST
  • Daily 3rd Place November 15, 2012

If you liked this, check these out!

Author Comments


This is a hentai animation, of My Little Pony no less, so if you dislike hentai or are under the appropriate age where you live, please watch something else.

This was part of a commission to change the Rarity and Twilight animations into the same things featuring AJ. I'll be releasing the other part tomorrow (I've reached the limit of two submissions per day... is that still a thing? It used to be. Regardless, I want to touch it up a bit first)

Anyway, I hope you like it. It's kinda lacking on the vox. I couldn't find a lot that sounded good. Really hoping to get a voice actor sometime, but it's hard to find a female willing to moan for strange men over the internet (whodathunkit?)



Rated 3 / 5 stars


P-bot was feeling dirty,huh?


Kajio responds:

That dirty, dirty P-bot.


Rated 5 / 5 stars

Yeah! in your face bronies! :D

Kajio responds:

Not sure if you understand that many bronies will love this...


Rated 3 / 5 stars

I held it as deep as I could for as long as I could but the damn bitch wouldn't CHOKE AND DIE >:|

People find this review helpful!
Kajio responds:

Why? Probably magic.

It's always magic.


Rated 4.5 / 5 stars

I don't undestand why people rage so much about it? I mean, every "fandom" have their own rule 34 (From digimon, pokémon... even US cartoons), so if you click "MLP: AJ ORAL HENTAI" and then ragecomment about it, Why did you guys click it on fist place?

Oh, and for the flash, it's good, but I'll give you only 4.5 stars since it's just a re-work of the Rarity one.

People find this review helpful!
Kajio responds:

People like to get mad, and I don't know why.

And thanks, that's fair, haha


Rated 3.5 / 5 stars

Well it's no Zone Tan but I guess it'll do

I don't know I find it kind of underwhelming for a pony flash. I mean theres not much going on other then AJ just sucking it. Try adding some emotion into it or something like make her horny for it....Wow I need a life

Still though this shit was pretty good. So I'll give it a fair rating at the most

People find this review helpful!
Kajio responds:

Well this was a quick and dirty character swap, so the next AJ animation should be more refined.

Glad you liked it though