Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 6, 2012 | 4:35 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Yeah, this is my second legit animation. I hope you enjoy it! I fucking love Breaking Bad. Also, I know that this music is a little overused and some of the animation seems a bit stiff at times, I've taken this into consideration and will improve on it in my next animation.

THANK YOU SO MUCH FOR FEATURING ME ON THE FRONTPAGE

Reviews


LEVaughnLEVaughn

Rated 0 / 5 stars

Going to keep this short and sweet because I'm finding a lot of these newer animations all have the same damn problem. Beyond the decent animation (which wasn't bad for a beginner) the music was one of those over used and uninspired songs that didn't really fit the bill here.

Tip
- Tits, Dicks, Dick Jokes, Shit Jokes, Farts, Fart Jokes and Gay Jokes only turn your animation into an immature cesspool.


People find this review helpful!

jesseRYUjesseRYU

Rated 5 / 5 stars

Not gonna lie.
Skylar is one filthy cunt.



GretchGretch

Rated 4 / 5 stars

I gotta say, even though I don't watch Breaking Bad, this was funny as hell xD

There were a couple things that got me. The starting music you used is heard a lot, and the animation where Walter was knocking on the door and such seemed a little odd compared to the rest of the video, but besides that, it was great. Keep it up man.



MarkTheWandererMarkTheWanderer

Rated 4 / 5 stars

The best representation of season 1 and 2 I have ever seen



GhostHunter100000GhostHunter100000

Rated 5 / 5 stars

XD this is great!!