Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 16, 2012 | 11:54 PM EDT
  • Daily Feature May 18, 2012

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

This is my biggest project, took me 2 1/2 months. I had alot of fun animating this animation. I wanna thank Brock Baker for being super and voicing Gary Oak.

I hope yall enjoy this cartoon as much as I do.

DONT FORGET, to subscribe to my youtube channel :D

Song during credits: http://www.youtube.com/watch?v=XUCdC9FupDs&feature=related

(5/21/2012, 1:28 pm) Movie fixed, should have no troubles playing now :D

Reviews


weasleblastweasleblast

Rated 4.5 / 5 stars May 17, 2012

really well done, only issue is the recording quality for ash's voice was kinda muffled. the voice acting it's self was really good though.


AngelXMIkey responds:

yeah the mic I have is better than the one that is installed into the laptop, but not the best quality. I will eventually get a better mic, thanks thou :3


XxZombieCupcakexXXxZombieCupcakexX

Rated 4.5 / 5 stars May 25, 2012

Haha That was a good laugh :D Good job!


People find this review helpful!

demasta857demasta857

Rated 4.5 / 5 stars May 21, 2012

i lol'd



SpawnofDoomSpawnofDoom

Rated 4.5 / 5 stars May 25, 2012

The animation was excellent overall and Pikachu using the chidori was awesome. The only thing preventing you from getting the last star was setup. The loading screen tells you the punch line of the flash. So when it happens it's not as interesting because you already know something from Naruto was going to happen. Imo anyway.



mvp2399mvp2399

Rated 4.5 / 5 stars May 31, 2012

Unleash God's Wrath! Hahaha. Very dark humor. but very funny.