Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 16, 2012 | 11:54 PM EDT
  • Daily Feature May 18, 2012

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

This is my biggest project, took me 2 1/2 months. I had alot of fun animating this animation. I wanna thank Brock Baker for being super and voicing Gary Oak.

I hope yall enjoy this cartoon as much as I do.

DONT FORGET, to subscribe to my youtube channel :D

Song during credits: http://www.youtube.com/watch?v=XUCdC9FupDs&feature=related

(5/21/2012, 1:28 pm) Movie fixed, should have no troubles playing now :D

Reviews


Cristly210Cristly210

Rated 5 / 5 stars

That was so___________________________________
__ awesome______________________________
____!!!!!!
make more!!!! more____________!!!! MOree!!!!!! -___-______________!!!! I need more____________!!!!!!



mvp2399mvp2399

Rated 4.5 / 5 stars

Unleash God's Wrath! Hahaha. Very dark humor. but very funny.



ok123ok123

Rated 5 / 5 stars

This was fucking awesome. Entertaining shit. Fo shit. fucking shit. No but on the realz dog this shit was tasty ass bitch. Okay, enough of that. the animaton was okay, voice acting was good, and the whole parody was nice. i hope this guy comes out with more stuff. i really enjoyed it.



NitiliakNitiliak

Rated 5 / 5 stars

Too much gore? Naa! I'd play Pokemon games ALOT more if there was gore!

I gotta say, I litterally LOL'd =D Great job! I wanna see more ^.^



xCrioxxCriox

Rated 2.5 / 5 stars

Not saying that was bad, but
i dunno, too much gore I think
But u got talent.