Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 12, 2012 | 4:12 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

In this debut flash, Fox and his crew tackle the struggles of the lylat system. Friends are made, lost, and mutilated. Love is in the air, and wolf's a bit of a dick.

Enjoy :)

Reviews


SuperzoneSuperzone

Rated 4 / 5 stars April 14, 2012

People act like egoraptor invented screaming, swearing, and spazzy animation. Ugh.

And on that note, I thought this was pretty funny. Maybe a few more clever jokes here and there though.


Brojack responds:

I agree. Egoraptor does not own this style, he's just famous for it. :D
Haha I will agree this wasn't the most clever animation in terms of jokes :)


DClinkDClink

Rated 4 / 5 stars April 14, 2012

Lol the end of this killed me. Sweet starfox cover! For a debut flash I thought it was pretty good in comparison to others I've watched before. Although I read this on other reviews, definitely up the quality of the art, but for this animation I thought it fit pretty well since it was a quick slue of action, Intentional or not. I'd also suggest working on the writing, I thought it was hilarious but I lost some interest because of scenes that were just full of "fawks" and "shets".

Anyway, nice job.


Brojack responds:

Thanks mate. Glad you were able to enjoy this as much as I enjoyed making it :)
haha well I picked an art style to fit the job description really :)
I was concerned that there were too many 'fawkshes' in there but I guess that's just what I can learn for next time :) thanks for the advice dude :)


ScrolerScroler

Rated 2 / 5 stars April 14, 2012

Yeah I have to agree this is just an awesome flash wannabe and with much worse animation just pretty low quality and the constant screaming at the top of your lungs is an ear sore.

Try being original do something everyone else hasn't done maybe?


Brojack responds:

oh, great. Another tough guy.
I haven't intended for this to be like egoraptor's work.
Can't a guy, scream, yell and swear without being labeled a copycat?
I just want to make people laugh, I don't fame and glory.
If I wanted to be famous nowadays, I'd just make shit music :)


NoirbludNoirblud

Rated 5 / 5 stars April 14, 2012

Okay seriously you guys? Egoraptor does not own facial expressions or screaming and yelling. Sure it may be his entourage for most of his flashes but it's not like he isn't the only one allowed to do that. You guys just calm your tits and enjoy the animation. Haven't you learned from Spazkids animation featuring Egoraptors voice about you all comparing EVERY GOD.DAMN.THING with Egoraptor? Seriously. Put a tampon in your vagina.


Brojack responds:

Thank you. People like you are the reason I want to continue making animations, as you can appreciate this without constantly comparing it to egoraptor's work.
I salute you, soldier :)


Koopajoe12Koopajoe12

Rated 5 / 5 stars April 14, 2012

your just lucky I like this kinda stuff made me laugh. Smooth out the animations and you'll be golden and a future Egoraptor genius.


Brojack responds:

Thanks dude! Guess it's inevitable that I'll be compared to egoraptor but I do look forward to making more in the future :)