Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 10, 2012 | 8:34 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

After a lot of hard work, this is finally done.
I never want to draw another horse as long as I live.

I actually like how this turned out.

Feedback is appreciated.
ACTUAL feedback... on how to improve.

I'm sure I'm gonna get a lot of "you're copying hotdiggedydemon" or "your drawing style is too similar to egoraptor's"
It's just a My Little Pony parody... don't get too worked up about it.

**also if anyone knows how to get that youtube button to work, send me a message. It works in the .swf file on my pc, but it doesn't work online for some reason**

Reviews


Nate8080Nate8080

Rated 4 / 5 stars April 1, 2012

ROFL I hate ponies, but the shitty animation and facial spasms made me LOVE this xD



DarkTrickerDarkTricker

Rated 3.5 / 5 stars April 1, 2012

"Look im Spike now!"
THAT IMAGE REMEMBERS ME FROM SONIC THE HEDGEHOG HALLOWEEN SPECIAL! :O
ANYWAY...i like your style xD continue those..or just do series :| i dunno but anyways....
Nice job
Keep going



SilvermaneR186SilvermaneR186

Rated 5 / 5 stars April 1, 2012

I enjoyed this very much. I'm liking what I've seen from you so far. Very funny and I like your style.



NupNup

Rated 2.5 / 5 stars April 1, 2012

Jesus i had a heartattack when i saw egoraptors name in it as i forgot to look at author before viewing, would have totally lost respect for him. Should not have attached his name to pony crap at all.

I dunno whats the deal with all this pony crap flying around at the momet, maybe ur all trying to copy that flash that was around years ago that should have stayed a once off which was funny. anyway making pony stuff is very, very gay unless ur a girl so anyone who reads this please stop making them and stop putting them on front page!!

Anyway rating it like a normal person without adding that its a gay ass pony parade, artwork was good, jokes wrent for me which i didnt find funny.



mogolliz2800mogolliz2800

Rated 4.5 / 5 stars April 1, 2012

hahaha great job im a big fan of egoraptor and i still dont see the resemblance keep doing more like this with flutershy or rarity