Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 10, 2011 | 12:56 PM EST
  • Daily 2nd Place December 11, 2011

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is a story, of two lovers. Once a upon a night, many of a lovers has never been this truly in love. Oh Miguel, what say you?

(This was a speed thing I did with Jomm. He's cute!)

Reviews


Bigboy759Bigboy759

Rated 5 / 5 stars

LOL!!!

LOL

MIGUEL: YO YO YO WHAT THE FU.... *ENDING CREDITS*



MindChamberMindChamber

Rated 4.5 / 5 stars

hahaha

awesome.

great voice acting too, nice work



09CArventos09CArventos

Rated 2.5 / 5 stars

Ehhhhhhhhhhhhh....................................

I was praying that wasn't gonna be the case.
Too unpleasant for it's own good.



kerojrkerojr

Rated 5 / 5 stars

OH! DAMN!

Miguel got a unpleasant surprise huh?
Well i guess that's what you get when one of your romancing phrases is "shut the fuck up"
LOL very funny.



SnookDaNukeSnookDaNuke

Rated 5 / 5 stars

LMAO!!!!!

he was gonna get nasty of all kinds of levels but he forgot to check the downstairs for snakes first lol :D NICE JOB!!!!!