Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 3, 2011 | 1:48 AM EDT
  • Daily 5th Place November 4, 2011

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

I started working in this anim late September... But work really slowed me down.. So i took a whole week break and was determined to finish it. Hehe, I do admit, the ending was a bit rushed for i had spent too much time on this animation, and I need to work haha. Anyway, It is November.. A whole year pasted since i started animating since i quieted back in 2009 b.c of personal reasons, and i must say, I do believe i have improved much, and still continue to do so, I am working very hard to get as good as the pro role models such as Hyun, Terkoiz, Micool and so on. With enough work I'll get there :D!

ABOUT THE RATHAKEN VS NECRONOS:

This is my RHG BATTLE #1, expect to see more crazy action packed battles this year coming! Necronos was a tough opponent because his only weakness is light.... there was no way he would come out in the sunlight to fight, so i had to pay him a visit in his (Hibernating cave haha) I am sure this wont be the last of him, as he Can't possibly die, he is a daemon of hell and may return to hunt me once again... But for now, i am happy with this victory..

- Rathaken

What is RHG battle?

"For those of you who don't know what RHG battles are... They are basically characters that you make up (my character being Yoyo) to battle other people's characters with animations! Whichever animation that is better will then win the battle!

Make your own sweet RHG character and battle many animators at www.fluidanims.com! :D"

(Quote above my Hyun :P)

Thanks for watching :D
Edit:
WOOOOOT Dayly 5th!!! This is huge for me! Thanks guys, this goes to show that i really am improving :D!!! Thanks for your support once more :)!

AND I WON THE BATTLE! WOOT

-Oscar

Reviews


brickbracker100brickbracker100

Rated 5 / 5 stars May 30, 2012

dity shit dude keep it up man



Morks100Morks100

Rated 4.5 / 5 stars January 23, 2012

very good!

bro, your video is very well done, full of effects and sounds great, keep it up! I also stick Faso videos if you can catch a glimpse of the name is xD forty Saiky



WunderShnitzelWunderShnitzel

Rated 1.5 / 5 stars November 4, 2011

meh

Flash animation was good, but frame-by-frame and backgrounds are poorly designed.
Legend-Of-Zelda-like random attack screaming was totally bad idea.
Music is not suitable for this animation.


raremasta responds:

"Flash animation was good, but frame-by-frame and backgrounds are poorly designed"

That statement is soooo wrong on soo many levels lol. but yea, bgs could had been better. Also, I enjoyed the (Legend-Of-Zelda-like random attack screams, but hey, to each their own :). thanks for the review


dreadfiredreadfire

Rated 4.5 / 5 stars November 4, 2011

good

the animation and style was amazing, and thats not saying anything about the fight. Only thing that really detracted from it were the various sound effects the characters were making. (i swear to god if i have to hear another powering up scream i will kill someone, excluding this work)

Very well done, you deserve front page


raremasta responds:

yea... My brother made 2 different screams lol but they pretty much seemed to have sounded the same :/ and i might had overused it :/. thanks for the review bro. I'll keep that in mind nextime.


FluffboyFluffboy

Rated 4.5 / 5 stars November 4, 2011

Meh

Besides the male grutning, its awesome! ^^


raremasta responds:

lol the part when the screen went dark?