Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 14, 2011 | 12:28 AM EDT
  • Weekly Users' Choice October 19, 2011
  • Daily Feature October 15, 2011

If you liked this, check these out!


Author Comments

When all the facebook vs. Google+ stuff started, and people kept bitching about useless redesign features, I kept imagining the major social hub sites as characters and their personalities formed in my head really easily. I mean, when you think about it, they all have distinct 'personalities'. Anyhow, here's the result of my dicking around.

Reviews


reggiarditoreggiardito

Rated 5 / 5 stars

Great!

Once again , you never cease to impress me. Great animation with some good quality jokes.
Specially the ending , hahaha.
I really like these kind of animations , where there are people doing as if they were the social webs. And worst of all is , you're right! In Facebook they don't have much new things , everyone's going go G+ , no one uses MySpace , and in Youtube EVERY SINGLE cat video gets hyped like hell. So , good job on this one out!



StomachBugStomachBug

Rated 3.5 / 5 stars

soooo coooool

haha i like how youtube got rickrolled, couldnt imagine that any better. The rest though was a little meh, nothing hilariously funny.



allhailbowser14allhailbowser14

Rated 5 / 5 stars

awesome

google is BADASS, facebook is teenage, youtube is BLA BLA BLA, twitter is silent, and myspace is just plain sad. nice.

oh yeah, and newgrounds is so badass, it makes even google pathetic.


People find this review helpful!

cool-modinecool-modine

Rated 3 / 5 stars

Meh

Expected more. The gags were obvious. Even obvious can be funny, however this wasn't.
Youtube should have been carrying a kitten instead of a bunny. Points for artistry. You have skill as an animator. Ability as a comedic writer, however, falls on it's face. Just keep at it.



Digid123Digid123

Rated 5 / 5 stars

HAHA YouTube.

I was actually expecting Twitter to be a talkative girl or something. When YouTube was rick rolled i laughed my ass off. Just remember. That guy is so cool.......... And Google's boner grew long, Facebook doesn't stand a chance


People find this review helpful!