Create a free account!

Madness Flageration V

Score:
rated 4.28 / 5 stars
Views:
10,326 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
madness
combat
meetnfuck
flageration

Credits & Info

Uploaded
Jul 31, 2011 | 2:19 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Well, here it is. Over a year of work (I had many periods of low inspiration and I had many times where I did not work on this for months, lol).

I know it's just heads, I know sometimes the animation isn't the greatest, but I found it fun for me to animate, and fun for you people to watch.

It is also 7202 frames, my longest project ever, and I am very proud of that, and my computer can barely even open or export this without crashing or lagging for hours (my computer sucks).

Also: Beware the hefty load time, the song added 7.1 MB to this, lol.

Reviews


thierrymarciothierrymarcio

Rated 4.5 / 5 stars

Animation = good

Characters = ...yeh...aceptable

Music = good, but gets a bit annoying

Me = sorry 4 bad english


People find this review helpful!
DriftLV1 responds:

Thanks BRUHHHH


ExAkerExAker

Rated 5 / 5 stars

nice

but dont be aproud of your self K?


DriftLV1 responds:

Yeah i'll keep that in mind...Thanks for the 10 though.


sebaametalixsebaametalix

Rated 5 / 5 stars

I like it.

I find it funny and original, not like all the madness shit of today, very well animated, i can't understand the plot at all, but still, its awesome :D. I find sometimes bored to animate the feets.


People find this review helpful!
DriftLV1 responds:

Yeah thanks, doesn't deserve a 10 though.


juanford66juanford66

Rated 0 / 5 stars

awesome

is fine, I'm looking forward to reaching the sixth part, would be nice to have done it a little longer.


DriftLV1 responds:

LMAO, nice rating fail. And yes, I couldn't make it longer because my computer sucks.


ChrisoperChrisoper

Rated 5 / 5 stars

whoaaaaaaaaa

cooooolllll awesome 10/10


DriftLV1 responds:

Nah, but thanks.