Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 11, 2011 | 12:47 AM EDT
  • Daily 3rd Place July 12, 2011

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

UPDATE: Something involving the Flash Ad fucks with the sound on this cartoon too, so I'm probably gonna end up dragging it through Swivel and re-uploading it. This is like the 3rd of my cartoons to have this problem -_-;;

I didn't get to do all I wanted with this, but I hope it disgusts you anyway

...like 10 minutes before Robot Day is over lol

Note: The Ad makes the Vcam on the first frame zoom in randomly sometimes on the preloader page. Not sure...why... but just letting you know. Just hide the Flash with NG's "X" button and show it again, should fix it.

Reviews


Tankmeat14RTankmeat14R

Rated 4.5 / 5 stars

Laughing and puking at the same time! Nice work!



endurancemancozendurancemancoz

Rated 4 / 5 stars

ROFL. I Lol'd hard. haha... "no more Human Fetuses, ok?" This was fantastic because it shows off some of our.... deeper fears of having a robot service drone in our homes one day. In a hilarious way. I'm watching more of your stuff after this. :D



InserT-TInserT-T

Rated 4.5 / 5 stars

OMG, great work even if I feel sorry that I laughed to dead fetus :S



cloudawsomecloudawsome

Rated 2.5 / 5 stars

that robot girl is a slut and a hoar



blackemberblackember

Rated 5 / 5 stars

I loved this. Funny as shit, gross, and fast paced wrench smackin' fun.


People find this review helpful!