Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 20, 2011 | 6:21 PM EDT
  • Daily 5th Place June 21, 2011

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

The second in the Police Interrogation series.

Sometimes complete cooperation isn't good enough.

Special thanks to my pal Kyle Frias for lending his voice as the interrogator. It literally made the entire flash. Without him, this would not be worth a glance.

Reviews


MatthewFMatthewF

Rated 5 / 5 stars June 20, 2011

Great just like the first

Great I cannot wait for the Villany movie to be done. I dont think I would like to have those cops in charge of the precinct where I live lol. Hope to see more great work



WhothefrackWhothefrack

Rated 5 / 5 stars October 9, 2011

HAHAHA

YES, thats freaking hallarious! only problem is, I think that the super power he has is the one that I've wanted sence 6th grade. I can't wait for the new episodes to come out, keep it up!

Oh, and by the way, I'm soo giving you some respect, use it however you want, you deserve it.


People find this review helpful!

TWINTWISTER12TWINTWISTER12

Rated 5 / 5 stars July 31, 2011

great job

as usaual so keep it up and i cant wait for ep1 so ye keep it up



KkylimosKkylimos

Rated 5 / 5 stars August 1, 2013

hahaha thats so awesome!! For some reason the interrogator's voice reminds me of DiCaprio's haha! Have my stars!



MaesatMaesat

Rated 5 / 5 stars June 24, 2011

sounds good!

First, you nailed the animation vs the voice over, good work on the timing fps wise and kudos to the voice actor. I specially liked when the chronomonator coughed for no reason, it made me chuckle.

Second : While I usually expect the interogator to have a deeper voice (almost menacing) Once I got used to it, It totally fitted the character.

Third : Wow dude, the facial expression are great! When "Chono" was not understanding what was going on, it REALLY felt like he didnt know wtf was going on!

Sure I could bitch about how theres not enough of it and how nothing happens besides hands and face movements bla bla bla, But if I have to write a review about only what I saw, You definatly did a great job! Everything was fluid from fingers crisping to mouth going : Fuuuuu when swearing.. awesome ^_^

PS : I really liked chrono's voice, if it wasnt for the fact that he didnt seemed "shocked" enough at times.. higher pitch and suchs on key expressions like " YES, the two little girls whos murder im 100% responsable for" and "god how i wish i didnt" would have brought more depth unto his evil (?) personality?

I say keep the same voice actors! and let us see legs!


People find this review helpful!
DonkeysBazooka responds:

This is a helpful review. Thanks for spending the time.

I'm still gonna do the voice of Chronomonator in the series he's just got... a slightly different way of speaking. Guess we'll see.

And yes. I promise they will have legs. :)