Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 13, 2011 | 3:30 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Minecraft
    Minecraft Fans of Minecraft will get wood when they see this!

Author Comments

HELLO PEOPLE WITH INTERNETS!! So this short was originally done for the Minecraft Collab, but that thing kinda just died. So I figured Id submit it as a short on its own. Done in a few hours.

Sounds used are from Minecraft and Findsounds.com, music from Mario Party 1. Please review!

Reviews


ImaginaryCookiesImaginaryCookies

Rated 5 / 5 stars June 29, 2011

Great animation

By far one of the better Minecraft videos on Newgrounds. Some are idiotic and some are terribly animated. Yours is neither. It was funny and well made. What up with the music though? O.o


Supersonic64 responds:

I just needed something to fit as bg music, and the mario party 2 music seemed just right!


sannttisanntti

Rated 5 / 5 stars June 14, 2011

Love it!

animation/graphics: Great 10/10

originality/idea: Very original. I haven't seen any minecraft parodies that involve Sphericality shit. :P Yet at least. 10/10

Sound: The sound is Clear and loud so 10/10

Violence:N/A

Interactivity:N/A

Humor: 10/10

Overall score: 10/10 5/5



CrazyRockCrazyRock

Rated 5 / 5 stars June 13, 2011

Dude,noo

The collab isn't dead,i am completing it!!Just take this off and send me the fla,ok?

The animation is good :D


Supersonic64 responds:

Ahahaha Im not takin it down, Im getting good ratings and reviews and people rly like it. lol Sry


globepglobep

Rated 4.5 / 5 stars June 13, 2011

Nice work

It's easily understandable without much text and the message is shown clearly. It's funny too, so I say that's a good flash.


Supersonic64 responds:

Thank you! I appreciate it :D


SadeoSadeo

Rated 5 / 5 stars June 13, 2011

Funny without a doubt.

it does make me laugh cause everything is square in minecraft and a circle would just make everyone go WTF IS THIS!


Supersonic64 responds:

Haha glad you liked it!