Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 19, 2011 | 1:09 AM EST
  • Daily Feature January 20, 2011

If you liked this, check these out!


Author Comments

Love and respect your animals or they'll shit on your carpet. >8(

But seriously, if this happens, go get them checked.
My cat had an STD once that affected his bowels,
Picking him up guaranteed instant brown paint on your wall.
That's when we finally gave him the snip-snip. Poor guy. ):

For the sensitive types: It's okay to hate, I'm glad you have a SOUL.
GO HUG YOUR CUDDLY FRIEND RIGHT NOW, I bet they're bored to
death because you've spent all day watching my terrible cartoons.
GO ON, Don't be shy! Give 'em a squeeze! There ya go. <3

Anyway, I made this specifically for you, Newgrounds.
Don't think I don't notice you, loving me. CUZ I LOVE YOU TOO <333

Reviews


GothicSantaClauseGothicSantaClause

Rated 4 / 5 stars

It was funny till the end...

Sorry, but I really think there could've been more to the ending than a dog shitting on the carpet and a close up of him =/. Otherwise, honestly, I thought it was pretty damn funny.



Mariorox1956Mariorox1956

Rated 3.5 / 5 stars

Meh...

its alright, sorta funny, could've been better



HordieHuntressHordieHuntress

Rated 5 / 5 stars

Zomg ;D

Makes me laugh more and more ;DDD



lwhittinlwhittin

Rated 4.5 / 5 stars

lol

im trying to be a harsher judge sooo....sorry..... the vid was pretty kool tho, its funny because if you dog dies when its about to sht, then its body will unclench its butt and sht everywhere



VincenatorVincenator

Rated 3 / 5 stars

Alright

The end, at least once he threw the controller, was too obvious to make it funny in my opinion.