Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 11, 2010 | 2:51 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

A basic dress up game where you click the arrows back and forth to dress the character up. I came up with this game while exploring ways to create my side scrolling game. While i am sure you are scratching your head as to what the two genres have in common, i can just say this...you learn things in the weirdest places.

I made it for my wife original, but i gotta admit its kind of fun dressing up ol raven:). Alot of the clothes are silly and kind of goth/emo themed. Shes basically going on vacation.

Anyway, this is my second flash submission so please have mercy. Its kind of a un-extreme style of game but i actually had some fun making it, and playing it...just don't get caught by your mates or youll get made fun of "playing a girlie game". But if you aren't so stuck up on that kind of labeling id say give it a go ;)

How to play:
1.On the right side of the screen there are categories of clothing, under each one is two arrows. By default raven wears a purple bikini. Hitting the left button goes back (stops at the default setting) and the right button goes forward until the last option. Click the left arrow to cycle backwards when you hit the end of that categories clothing line.

2. Backgrounds.
Click the left and right arrows to cycle through the backgrounds. Right goes forward, left goes back. You can turn the select screen on and off below that.

3. If you want to take a screen shot of your masterpiece all goth themed, & dressed up, then you just might wanna click that prnt screen button on your cpu ;D. I don't have much in the way of assisting you saving the screen in game. But you can figure out there is a button to hide the select screen. Just click hide to hide the select,category screen, and show to bring it back up....pretty self explanatory.

4. Have fun, and try not to get caught by your beer fueled, FPS lovin room mate or he'll take a pick of you with a teddy bear and post it on you tube :)
JK, have fun guys.

FYi: She can only be in a bikini... the first thing my wife asked is if she can be naked. LOL im so proud of her but NO! So the default outfit is a bikini, shes never in underwear or anything like that so ya just wanted to put that out there for my protection...but i heard if you type the words "justinbailey" you can get her to do a little tease dance...i think !

NOTE: Doesn't fit in your screen?
I made it slightly smaller...still don't fit ? Use the pop-up window and set it to full screen.

RAVEN┬ęDC
game by martenas godfrey
powermanX@newgrounds.com

Reviews


laylaooposlaylaoopos

Rated 5 / 5 stars November 4, 2013

the creator of this game should make a sex game with raven in it u know what i mean


People find this review helpful!
powermanX responds:

I approve !


Phantasm13Phantasm13

Rated 5 / 5 stars May 9, 2013

Those hips/thighs. They look like they could crush a man's skull...Jesus, that's some Chun-Li level legs. Nice.

Keep doing what you do, dude. Especially if it's going to have Raven in it. :P (And I don't think NG would notice another hentai game).


powermanX responds:

Thanks, i love chun li.
Ill try to make more, but Alot of the NG crowd i meet so far kinda turns me off... buncha ass-munchers.
But you are cool !


Cool47660Cool47660

Rated 2.5 / 5 stars April 22, 2012

Ravens thighs look kind of fat. :(
And the pants are pointed weirdly.


People find this review helpful!
powermanX responds:

Thanks :) Kinda fat is the best kinda fat :)
At-least its in her thighs and not around her waist.
Ever slap a kinda fat thigh ? Its kinda erotic ;)


enderman8884enderman8884

Rated 5 / 5 stars April 11, 2012

raven should be a tf2 boss...no really that would rock



LEXAR3001LEXAR3001

Rated 5 / 5 stars November 12, 2010

lol

you made raven look fat :(


powermanX responds:

Thx for the 10 though bro :)

And to us grown folks, thems womenz hips. There for babies n stuff.

I mean i guess some guys like poppin off for women with the bodies of 12 year old boys, and babie doll heads (like the cartoon)...and thats there pedo business :)
Just not for me.