Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 18, 2010 | 8:46 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

I need some people to test, asdw to move click the stone to destory(don'texpect to much from the game)
notch made minecraft btw
heres the link: http://www.minecraft.net/
I shall make map expansion!!
UPDATE:I added new stuff
UPDATE 1/17/11:Death and nukes

10/27/11: WHOA DID NOT SEE THIS COMING.well looks like I'll have to work on this...

2/9/12: Am lazy

2/25/12 Me and hyltonboy are fixing this :>
Also http://www.youtube.com/watch?v=lRFCUFJ7034 makes me sad :

6/17/12 LOL NVM TOO LAZY NOW

P.S. I made this when I was like 12 leave me alone lol

1/15/14: I decided to respond to all comments because why not.

Reviews


majorgamer03majorgamer03

Rated 3 / 5 stars

@noobkiller10 there IS a 2d minecraft. its called mine blocks. so dont brag on games that wil eventually be better. eventually............


Kronzi responds:

After a week of uploading this, I came on NG and checked on it by searching Minecraft on the search bar, I saw only 3-4 flash that is related to minecraft. I expected to be more of course and I was certain there were going to be better version of this poop.


noobkiller10noobkiller10

Rated 2 / 5 stars

needs more work like NOW im looking for a 2d minecraft (reason is stupid) but i think yours should have more work and effort and it could be great


Kronzi responds:

Awww man now?!


josa123josa123

Rated 2.5 / 5 stars

it needs updating but its pretty good


Kronzi responds:

Yeah, it sure needs lots of updating...


ahmed345bahmed345b

Rated 4.5 / 5 stars

nice

very good game but you could make it a little beter


Kronzi responds:

I'm sorry I cannot make it beter :(


Immortal001Immortal001

Rated 4 / 5 stars

lol

well i kinda prefer the first person shooter like view...irealy want the game...
well its kinda nice but i die in the next area? why do i die?


Kronzi responds:

uh I never finished it sooo there will be bugs...also playing minecraft is distracting me >.<

BUY IT