Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 14, 2010 | 11:26 AM EDT
  • Daily 3rd Place October 15, 2010

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Halloween 2010
    Halloween 2010 The collection of Halloween-themed submissions from 2010!

Author Comments

this is my entry for the halloween 2010 flash off :D

i've put alot of effect into this which i hope shows :D
this is basicly my own personal homage to my favorite zombie films and games, packed with lots of blood and all that good stuff anyway i hope you like it and i bid you good day...

HAPPY HALLOWEEN!!

Edit: wow daily 3nd thanks alot :D

Edit: FRONT PAGE! THANKS SO MUCH!

Reviews


SquizofrenicCatSquizofrenicCat

Rated 5 / 5 stars

HOLY SHIT WHAT'S THAT AT THE END

PYSCHO HOBO OH GOD


lukegreencubeco responds:

lol


Marko1692Marko1692

Rated 5 / 5 stars

Marvellous :D

Lol father eating the son :DDDD ROFL :D


lukegreencubeco responds:

haha tahnks


99w99w99w99w

Rated 5 / 5 stars

oh shit... it's alright (brain falls off)

Haha good laugh love the skit although the animation, although it could have used some smoothening here and there it was still good. keep it up.


lukegreencubeco responds:

the animation will be better next time


CountEatYourFaceCountEatYourFace

Rated 5 / 5 stars

HAHAHAHAHA LOL WTF

Nice ending XDXD By the way, wtf was the green guy? alien, demon? i was confused lol


lukegreencubeco responds:

a demon :D or a devil what ever you think fits it


KoshyXKoshyX

Rated 5 / 5 stars

It was so awesome. Liked the music.

O.o Uh...yeah. I feel like laughing and vomiting at the same time. I assume this would be painful to do, so I'm just gonna laugh. I'm not squeamish, but this vid got to me somehow...(The little guy was adorable though!)


People find this review helpful!
lukegreencubeco responds:

lol doing that would make you explode