Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 15, 2010 | 7:12 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Finally, you meet with the global source of all crap, a creature called the Mother of all crap.
WARNING: This game may contain certain amount of lame irony and vague criticism.

My game is crap.

Reviews


CoolAngel27112CoolAngel27112

Rated 2 / 5 stars September 20, 2012

Sorry but this game is .... wierd i don't like it



ZyNkSZyNkS

Rated 5 / 5 stars June 15, 2010

LOL

Damn i wanna get in 1st!!!!!!!!!!!!!! xD
And btw: i may really want to PLAY MOER GANES!!!!!! hauhuAUAHUHahuaUhuaUHau lololololol xD


People find this review helpful!

bunnyhops6bunnyhops6

Rated 5 / 5 stars June 15, 2010

Fun!

Nice job!


People find this review helpful!

0shizik00shizik0

Rated 4.5 / 5 stars June 15, 2010

Craptastic!

Very funny and random. game :D Nice music =)


People find this review helpful!

Dream-RedDream-Red

Rated 5 / 5 stars June 15, 2010

lmao @ random score

I played it for my random score! lol