Be a Supporter!

TRAILER 2 Dark sonic vs E

Score:
rated 2.60 / 5 stars
Views:
3,638 Views
Share Links:
Genre:
Action
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
May 30, 2010 | 11:27 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

LOL YEAH UPLOADED A NEW TRAILER :p COMING SOON THE REAL FLASH :P SORRY FOR NOT FINISH IT MEABY NEXT MONTH

Reviews


camb4camb4

Rated 4.5 / 5 stars

HOLY CRAP

he must be wicked strong to take out vegeta and goku cant wait for the series:]



mrmisterdibmrmisterdib

Rated 1.5 / 5 stars

o sprites

For a first animation, I'll give you a little credit on at least syncing some of the music to the flash itself, and you did make it somewhat coherent.

But pixel animations, really? Doing that is sort of like saying "hey look I'm unoriginal", with all due respect. You've got a bit of potential in you, but next time, try to stick to something that's not sprites or sticks or other assorted boredom.

P.S. what were the weird blob button things supposed to be for in the top right?


sonicGP responds:

MAN you are kinda boring or something :3?
if you wanna make something original why dont you made it?and suck my dick?
i have 16 years old i know what i want to do.
when i finnaly finish it i will make a serie :3 without sprites
sooooooooo if you wanna something original find out in your ass

ps: with all due respect