Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 14, 2010 | 11:48 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Goofy Scream

Reviews


Kylerh4Kylerh4

Rated 4 / 5 stars January 4, 2011

Lol

Rotflmfao, I love how you pull out your bow, I thought you were going to shoot him then all of the sudden I hear 'splat', I burst out laughing XD


People find this review helpful!

doppler73doppler73

Rated 0 / 5 stars September 15, 2010

Hmm...

I'm a very big fan of your audio, but NOT YOUR FLASH!


People find this review helpful!
Maverlyn responds:

LOl i can see why XD


Davey91Davey91

Rated 5 / 5 stars May 24, 2010

hahaha!

..lol thats one way of increasing your mysticism skill...!


People find this review helpful!

RathaloskidRathaloskid

Rated 4 / 5 stars May 14, 2010

hahahaha

not bad i like it



ArikulaArikula

Rated 3.5 / 5 stars May 14, 2010

Har Har

Its simple and a tad bit funny. It may not be yours to begin with but if it makes ppl laugh i dont rlly see the harm in it. Also, in response to what Thomassione said about the game itself, 1 its ugly because its from an old Oblivion game, 2 who knows what kind of PC the game is running on so that has an effect, but thirdly and most importantly the Oblivion series is one of the much better RPG game types so if your gonna talk bad about it in anyway, be sure you know what it is. thx :3


Maverlyn responds:

Thx for talking sense. and it IS my vid iv'e had it up on Xfire a while before i even joined newgrounds. User oscarremius :)