Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 11, 2010 | 8:21 PM EDT
  • Weekly Users' Choice April 14, 2010
  • Daily Feature April 12, 2010

If you liked this, check these out!


Medals

Log in to save your medals! Don't have an account? Create one for free!

lol brawl reference 5 Points ROFL ROFL ROFL
Legal Ending 25 Points Break out the legal way.
Badass Ending 50 Points Break out the badass way.
Sneaky Ending 50 Points Break out the Sneaky Way
DONUT WANT! 100 Points ...or do you?
Lots of Effort 100 Points Find all 18 FAILs.
BRAAAGGGHH!! Secret Medal: Unlock this medal to view its details!

Author Comments

Update: Medals are now up!!
PLEASE NOTE: The secret medal is very sneaky, but I know you'll be able to find it.
ALSO NOTE: I know about the opaque thing. It was an ironic joke. Please do not mention it in your reviews.

The sequel can be found here: http://www.newgrounds.com /portal/view/574241

Here it is, the sequel to Breaking the Bank! This one's a little different from it's predecessor however. You can actually win!

There are three different victorious endings to this game. You can escape the Legal Way, the Sneaky Way, or the Badass Way. See if you can find them all!

As always, enjoy and tell me what you think! Try and watch everything, even if it leads to a FAIL ending!

Edit: Yeah! My first daily feature, and front page as well! This day is getting better and better! :D :D
Edit2: OMG!!! Weekly first!? I never imagined people would love it that much!
Edit3: Monthly 4th! This game surprised me with how well it was received!

Reviews


xoxoMasterxoxoMaster

Rated 5 / 5 stars

secret medal ?


PuffballsUnited responds:

Yup it exists


jt1800jt1800

Rated 5 / 5 stars

lol:)


PuffballsUnited responds:

:D
.


MusicDemon15MusicDemon15

Rated 5 / 5 stars

How to get The Secret Medal in Stealing The Diamond

The only thing I can tell you is...
That it's in the (decode message)

OPTRLAUGFNIADLSERCPIITNO
good luck


PuffballsUnited responds:

Inceptioncake?


PokeFan10025PokeFan10025

Rated 5 / 5 stars

One the best games I played.
Its fun and I love doing my own ways to escape from jail!


PuffballsUnited responds:

Don't try them at home


ivan1352ivan1352

Rated 5 / 5 stars

awesome game BTW face off part has music from the good the bad and the ugly. LOL


PuffballsUnited responds:

Indeed it does