Be a Supporter!

Battlefeild BC 2

Score:
rated 2.34 / 5 stars
Views:
3,016 Views
Share Links:
Genre:
Action
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Apr 7, 2010 | 10:53 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

somthing i started but couldn't finish because either flash or my computer couldn't handle it.
a damn shame!!!
but i thought il post it anyways cos it took some time to do the background

Reviews


gamerscore0gamerscore0

Rated 5 / 5 stars

Stuff the Flash crashing

Wow! What this could be if your flash didn't crash. (bit of rhyming) You'll go long way...
Good Luck on your new comp.


theo-the-slayo responds:

cheers man


Trevsky4Trevsky4

Rated 3.5 / 5 stars

........

why was it so short......it would of been a lot better but it was like 10secs but those 10 seconds were pretty good (:


theo-the-slayo responds:

if you read the video comments then you will no why its so short
thanks for the 7.


rakovski95rakovski95

Rated 5 / 5 stars

You are good at this man

dude im giving you a 10 cuz u hav the potential to make this awesome


theo-the-slayo responds:

thanks man glad you liked it, i wish i could continue,i will keep trying but it pisses me rite off when flash crashes on me all the time.


Ryan094Ryan094

Rated 3 / 5 stars

Meh

It was alright, the only thing that annoys me was, of course, it's length. But it was obvious that you traced the animation. Stilll though, it was a pretty good outcome. But maybe have some original concept to it rather than just full on tracing. Maybe actually draw the character sniping and how he snipes rather than only his view. Add some of your own artwork design into it.

Keep trying though. :)


theo-the-slayo responds:

the sniper was the only thing i trace, i tried to do it free hand but it looked wrong everytime, so i cheated : )
and i was going to show different angels ov the sniper and who he shoots but i didnt get round to it due to flash crashing all the time,
cheers for the respectible 6.


doemanpimp10doemanpimp10

Rated 4.5 / 5 stars

pwretty gd for like 15 secs :)

hurry and get a new comp QUICK lol u can do some reallyz gd shit wit ur talent


theo-the-slayo responds:

cheers man
i will be gettin a new comp soon but not soon enough