Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 29, 2002 | 12:42 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

You are the terrorist that has taken over an air plane, do your best to fly into the WTC towers! Yes, this is a really easy game.

Tanner@SeveredHeads.Net

HOLY SHIT, THE POINT OF THE GAME IS TO HIT THE TOWERS, NOT AVOID THEM. So all you ass-lickers that are holding the arrow keys are actually LOSERS.

Reviews


Gutsman0814Gutsman0814

Rated 3.5 / 5 stars

Pretty good.

Not bad, needs improvement, try some 3d graphics, next time. Keep up the good work! ^_^

And to all you stupid pussies who said this sucked, you're dumbasses. Seriously, you hate this because 3000 people died. More people die in the middle east in half a day, get over it! -_-'


People find this review helpful!

mc2kingmc2king

Rated 4 / 5 stars

LOL

ths game fukin rulz!!!!!
next time make 2 towers only u killed da point of da whole 911 shit


People find this review helpful!

jonthomsonjonthomson

Rated 2.5 / 5 stars

Hmm...

I dunno, I found this funny. Not sure why to be honest. Not great, but it's amusing, and the music was good.



Poppa-BoogalooPoppa-Boogaloo

Rated 2 / 5 stars

Although I like the idea, the game was shit.

Sorry, but it was. D- Mofo.



CallywoodCallywood

Rated 4.5 / 5 stars

great

greatness, the crappy everything, yay.
its funny because people reviewing think that they are making a difference, it happened two years ago, now its funny.