Be a Supporter!

Credits & Info

Mar 2, 2010 | 10:15 PM EST

If you liked this, check these out!

Author Comments

I never meant to put this on newgrounds because there is little animation its just talking but oh well.
This will be my first animation on Newgrounds!

Also this is not my best animation i am able to animate better then this.




Rated 5 / 5 stars


they still make game cube???

People find this review helpful!


Rated 4.5 / 5 stars


Dude that was grate!!!
even tho it looked messed up in beginning and it sound could have been better
it still made me laugh. so it did its job of entertaining me. 9\10

People find this review helpful!
HoboJonsen responds:

Yeah I was a little lazy when i was making this


Rated 0 / 5 stars


Never meant for Newgrounds, but you posted it anyways? Come on. You're first thought was accurate. This is valuable as a learning experience for you, but not as a finished movie for Newgrounds. I found it boring and poorly animated.


Rated 5 / 5 stars

Haha, funny as hell.

Was so damn funny man, like that guy just got served! :D You totally fooled that guy too. Awesome. :p.

People find this review helpful!
HoboJonsen responds:

Damn straight its AWESOME!


Rated 4.5 / 5 stars


Dear Hobo, I thank you for my wonderful birthday present lol FUck this shit im not gonna be proper it was good i know you didnt mean it to be on but i liked it alot man you drew me good and sound effects were good the only thing i dont like is the bomb effect its to loud

People find this review helpful!
HoboJonsen responds:

Im glad you liked it.