Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 12, 2010 | 9:05 AM EST

Author Comments

love is cool :

Reviews


nicksoulnicksoul

Rated 0.5 / 5 stars May 6, 2010

what!??!!?!

what a heaven



jwnyorjwnyor

Rated 0 / 5 stars March 15, 2010

vc poderia ter feito muito melhor

cara, vc tava bravo no dia q fez isso é? eu vi suas outras animaçoes e sinceramente, vc poderia ter feito muito melhor do q isso, ai, se vc seguisse o estilo do earthworm jim, sei q suas animaçoes iam fica muito mais legais, porque vc manja pra caramba:)



Fubah2006Fubah2006

Rated 4 / 5 stars February 17, 2010

weqrgtr

xana



TheShadlingTheShadling

Rated 5 / 5 stars February 13, 2010

Haha unexpected

Simpler than youre usual animations, but very lovable nonetheless.


People find this review helpful!
peixeaquatico responds:

HA thanks :<>


HulalaooHulalaoo

Rated 5 / 5 stars February 12, 2010

lol

10 because this happen me a day


peixeaquatico responds:

LOL