Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 4, 2010 | 9:36 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

yea no mouth syncing... BIG DEAL!

what? the voice acting sucks? FUCK YOU!

:D

Reviews


ShaunGRAQUI77ShaunGRAQUI77

Rated 5 / 5 stars

WTF ?? (Who That Flaying??) is the GLBM to save us

I am very impressed, great animation, crazy voice actuation (not bad), music ideal for the situation (I'm a big fan of Europe), and who were the characters when he received the green lazer sword??? ,. I'm sure they were the beatles (97%).
on average a terrific animation. I hope you made a second part, with more enemies, more rock music from the 80s, and most random moments because the people of NG love it ( can you include celebtritys easter eggs or some stuff like that) .
I see the animation every day, and vote 5/5


People find this review helpful!
Ogiyose responds:

yea they were teh beatles... I'm glad u enjoyed it that much... i might make a GLBM 2 in the future haha. thx for the support man


fIShGONfIShGON

Rated 5 / 5 stars

lOl

wow! your animation is friginawesome. how about tubby bastard in animation? haha


Ogiyose responds:

Hahahah thanks, and who r u btw? And how do you know about the long lost tubby bastard?


dockolpdockolp

Rated 5 / 5 stars

: 3

liked awsome dont care wat oter piple say love it funny monster like de sword


Ogiyose responds:

domo arigato


biofreak79biofreak79

Rated 3 / 5 stars

kinda cool

I get a vibe of pop-culture parody - cool.
Dynamic execution with crazy voices - cool.
Didn't really enjoy the cliches and authors comments....


Ogiyose responds:

ahahahahah comeon.... the voices sucks...


HowzFoxHowzFox

Rated 4 / 5 stars

GREAT.. BUT ALL GET FUCK UP WHIT THE VOICE

no words to...... forget it


People find this review helpful!
Ogiyose responds:

Gotta agree fully with you wahahahahhaha