Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jan 9, 2010 | 9:32 AM EST
  • Daily Feature January 10, 2010
  • Weekly 3rd Place January 12, 2010

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Once atime ago, probably during the big dotcom bubble, some bold young suits were running low on christmas spirit. BUT good ol' St. Nick's stoppin' by to lend 'em a whole jar of it. BOY O BOY!

Tomamoto:
Thanks very much, KartuneHustla, for animating my little skit. I hope you had a great holiday. Thanks ALL of Newgrounds for your continued support!

Kartunehustla:
Sorry its so late you guys, took way longer to make than I expected haha but I had so much fun making this. Me and Tomar haven't teamed up since Collin and the Wishing Tree so its good to get to work with him again. Anyways, hope you guys enjoy and had a great holiday and new years. As always I'll be reading all your comments guys

To answers some questions, this was written specifically for me to work on with Josh just recently. So no this isnt just a seperate recording he did a while ago haha

Edit: SYNC FIXED!Thanks to the suggestion of Toonimated and Helmutlord, I have fixed the syncing issues after testing it out. Again, thanks for all the sync help guys

Reviews


deathmentaldeathmental

Rated 3 / 5 stars January 19, 2010

.....

it was a bit wierd



mydarksidesmydarksides

Rated 2.5 / 5 stars January 31, 2010

nice animation

tho y am i not laughing? :(


People find this review helpful!

The1upWonderThe1upWonder

Rated 2.5 / 5 stars January 10, 2010

Meh

Wow. Another Christmas cartoon with Dragonball Z references... how refreshing. The animation was decent, the sound was good, the story was getting good up until Santa doing a kamehameha on the elf. Then i shook my head in utter disappointment on the very disgraceful, very unoriginal ending.


KartuneHustla responds:

There are other Christmas cartoons with dbz refrences? lol awesome


krizmankrizman

Rated 1.5 / 5 stars July 29, 2010

sorry

u condend do better ???



MrEnglandMrEngland

Rated 0 / 5 stars January 31, 2010

omg

theres no sound