Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 19, 2009 | 7:40 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

*EDIT* If you have a slowish machine please try to set the quality to Low. I already changed the .SWF but it might not update tonight.

I started this cartoon a while ago but had to put it on hold at the end of the summer. That was before the game was delayed until 2010 and beta might not even be out until December!

I hope you guys like it, I had a lot of fun making it.

Reviews


DUDEMANMEISTERDUDEMANMEISTER

Rated 4.5 / 5 stars

i thought it was kinda funny

i'm not too dissapointed about SC2 taking a while, but its kinda sad. this is rather funny thouhg, great animation, the sounds was clear, the jokes were funny. gj amte


JayBoog responds:

Thanks man. Yeah I had a few jokes in mind, particularly one with SCV units, drones, and probes complaining about their day jobs. I drew up the Zerglings first and I loved the design so much that I came up with the solo cartoon. Just something to test the waters with.


9r39909r3990

Rated 4.5 / 5 stars

Pain...

I feel it. I've been following the release and beta infor for way too long...


JayBoog responds:

You and me both. I'm not even a diehard fan of Starcraft, but I started this at the end of July. A few weeks later when Blizzard announced the game was delayed until 2010 and the beta wouldn't even be out until Nov/Dec I felt this could take the back seat... no rush to get it done.

Thanks for your review!


Snipper64Snipper64

Rated 4 / 5 stars

lol

This is a easaly a 3.8-9 peice of work. I never played the game but liked it.

however I have NEVER ran acrossed a flash animation that lagged as much as this one, First time I watched it, I had no idea what the hell was going on via lag. Second time, everything but the end played fine, I laughed. Tryed it once more... lagged even more... Thats the problem of this movie!

However bad the lag, this is still a hidden gem... in a large pile of crap.


People find this review helpful!
JayBoog responds:

I haven't used flash in a while to make .swf animations, I usually use it to make .AVI where I don't have to worry about frame rate. I think if most people set their settings to Medium or Low quality it would help out a lot. My computer is 3 years old and it runs the animation fine. Believe me when I say the graphics are actually toned down significantly, the raw flash file has a lot of effects that can't run on newgrounds.

Anyways thanks for being a good review. I truly appreciate.


Druids-WarcryDruids-Warcry

Rated 3.5 / 5 stars

haha

the art was cool dude! the joke was lame, but over all storyboard it was good! not so welly thought out... oh i love me some zergs... you need like karragin gettin off on the lerkers... haha that be newgrounds worthy



DaisyCutter121DaisyCutter121

Rated 2 / 5 stars

Short

The graphics are good.
But its wayyy too short.
Otherwise, make a longer one and you'll probably get better reviews man, thats what people like.

Like i said though, graphics are great, so dont give up because of the negatives you'll no doubt get.