Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 19, 2009 | 3:14 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

this is ablut 2 frends just hanging out
i would like yall to coment and review this and tellme what i should do for the next one
this is also my first flash animation that isnot somthin about stickmen

Reviews


darktrogdordarktrogdor

Rated 5 / 5 stars July 19, 2009

Well...

I respect that this is youre first flash and that flash takes a long time so i thought and im giving it a 10.



MyeyesarebleedingMyeyesarebleeding

Rated 5 / 5 stars July 19, 2009

sweeet!

I just loved it



tomazz999tomazz999

Rated 4 / 5 stars July 19, 2009

normal

8 becase animations after half of a movie became to speak lover. i cant hear a damn thing. but i actualy like it. i suggest in next episode that guy beat the crap out of other



ZhippZhipp

Rated 4 / 5 stars December 13, 2009

Well done

I thought your voice acting was pretty good, and for your first flash, this isn't half bad!



XxXGrimReaperXxXXxXGrimReaperXxX

Rated 3.5 / 5 stars July 19, 2009

Lol nice

it wasn't actually to bad 1 problem though.... the audio is so quiet and then it gets loud not a bad problem just kinda annoying no offence also the writing was pretty terrible another no offence my writing is also bad but i'm not making flash videos. Overall fix audio please? maybe the writing also? you do this it will be pretty B/A dude not bad kudos.