Be a Supporter!

auriceli's Dad

Score:
rated 2.33 / 5 stars
Views:
4,159 Views
Share Links:
Genre:
More Games
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Jun 21, 2009 | 8:45 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

If you don't like "Christian themed" stuff, I doubt this would be something you'd enjoy.

A Happy Father's Day... flash thingy... for my dad XD
This is my first completed interactive flash project! Yay!!
I did the vocals for "Daddy, Do You Love Me." I haven't sung for a few years so I'm kinda rusty...
The music is basically some primary songs from church that suit the occasion.

And yes, I'm LDS. The jokes get old, but repeat them if you wish.

Music--
~"Daddy, do you love me" (sung to the tune of "Teacher, do you love me")
~"Daddy's Homecoming"

Click either object once to listen to the music. Click the same object again to "stop" the song (aka release it so that you can click the other item).

ps. the only reason why I've hosted it here is because I knew of no other flash-hosting sites at the time. I know it's not a "game" either. *shrug*

Reviews


ScapmanScapman

Rated 1.5 / 5 stars

This 5 year old can draw better than me.



Lord-KalvoLord-Kalvo

Rated 5 / 5 stars

OMG!!!

This is super cute!!! What a sweetheart you are!! lol! Great singing!


auriceli responds:

Awww thanks! :3


AlastorSXAlastorSX

Rated 2.5 / 5 stars

Hmm...

It's sweet, so I can't blam it but also I would suggest trying to make an actual flash movie for your father... The art work isn't so bad itself... 5/10...


auriceli responds:

I'll take your advice and try some animation in the future. *nod*

Thanks for the comment :3


curtis-b-austin-1curtis-b-austin-1

Rated 4 / 5 stars

i dont even no wat lds is

learning disability? ive got that


People find this review helpful!
auriceli responds:

haha XD not quite
LDS = Mormon


BluFurrBluFurr

Rated 5 / 5 stars

Awww

This has to be one of the sweetest things anyone has ever done for their father. He must be a really great guy, eh?

This confused me at first, because I was clicking on everything multiple times and nothing seemed to happen, but I eventually figured out.

It's very creative, and for that, you deserve a five!


auriceli responds:

Sorry about the button confusion XD I'll try some different methods

Thanks for the high marks and nice comment ^_^
And yeah, my dad really is a great guy :3