Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 17, 2009 | 9:55 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

A Nordic traveler crashes his ship through the levy in the 9th ward of the New Orleans projects. And... IDK... hilarity ensues and stuff?? By: Marc M. www.SickAnimation.com

Reviews


Akhi11eusAkhi11eus

Rated 5 / 5 stars June 22, 2009

wow

hmm...telling of the general intelligence of minorities, but non-implicative of their appreciable strengths. i duh king nigguhhhhh



noimnothimnoimnothim

Rated 5 / 5 stars June 18, 2009

loved it!

"thats my hammer, im going to be needing that."

"no, Thats MY hammer"

couldnt get any better!



CaliforniaTwistCaliforniaTwist

Rated 5 / 5 stars June 17, 2009

Screw you madafuckas!

The flash isn't racist. It makes fun of a problem that we all know exists and we all try not to speak about it. Poor black ghettos look exactly like that. Except for the viking.

Yeah, and BTW, noone bitches about racism when people laugh at white trash. It's because laughing at trash is normal.


People find this review helpful!

semichucksemichuck

Rated 5 / 5 stars June 18, 2009

beautiful

like butta



MaxyVMaxyV

Rated 5 / 5 stars June 20, 2009

idk about you guys...

but i love sickanimation.com and that shit was hilarious. learn to not be so sensitive. good job


People find this review helpful!