Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 13, 2009 | 5:36 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

TOO SAD MAN ! GOTTA WATCH DIS SAD STORY . I feel scared that someone'll blam this cos it's so sad .
It's short , but sad .

EDIT: Somebody help me put this in a collection .
Another EDIT : WooHOO ! At the bottom of the screen , it says people who liked this enjoyed .....
People actually LIKE one of MY flashes .

Reviews


FlipBoi64FlipBoi64

Rated 4.5 / 5 stars

Cool, I guess

It was sort of funny.
It was sort of sad.
Keep up the good work.


globep responds:

Thanks , FlipBoi64 !


Bax3rBax3r

Rated 4 / 5 stars

funny but why ...

Its Funny idk why xD


globep responds:

It's a sad story !
Everybody likes sad stories , right ?


LutziLutzi

Rated 0 / 5 stars

Wha?

Reminds me of "I know what you did last summer".. Kinda.. Random?


globep responds:

Thankyou for rating my video 0 , have a nice day ....

Yeah RIGHT !!! YOU DON'T EVEN HAVE A REASON TO HATE MY VID , DO YOU ?


DasimonsterDasimonster

Rated 5 / 5 stars

Great

Lol it was funny for some reason.


globep responds:

Thankyou , Dasimonster .


LightHunterLightHunter

Rated 4 / 5 stars

Sad =[

Realy sad XD


globep responds:

Thankyou , LightHunter .