Be a Supporter!

Sketched - Therapy

Score:
rated 4.23 / 5 stars
Views:
70,638 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Original
Tags:
sketched
therapy

Credits & Info

Uploaded
Mar 4, 2009 | 10:40 AM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Sketched
    Sketched Animated sketch and improv comedy from a group of L.A. comedians!

Author Comments

For those of you who have never been, this is EXACTLY what going to therapy is like... every time.

UPDATE 3: Front page! Special thanks to the crew and everyone at NG.

UPDATE 2: Daily 3rd! Awesomeness. Thanks to everyone on NG.

UPDATE 1: The easteregg has been fixed... in the sense that I moved it to the credits page, so now you can find it there if you are looking.

Hey everyone, hope you enjoy our latest Sketched submission, a lot of hard work went into this one so let us know what you think.

p.s. Easter egg?! Yep! It's nothing really mind blowing, moreso a reason for me to practice some more of my action scripting, but its there none the less.

Till next time, Enjoy.

-Jeff

Reviews


Bstorm83Bstorm83

Rated 5 / 5 stars

Pretty good

You know I have to love your stuff. It's like my birth right and If I don't Bill will call me up drunk. But anyway I was kinda wondering where it was going other then it was just about being really awkward unless that was the whole point.

Love,
Canada


People find this review helpful!
sirjeffofshort responds:

It's sketch comedy Canada, that's how these things work. Haha. Thanks for the review man.


fiddlefaddlefiddlefaddle

Rated 5 / 5 stars

Funny stuff

Great stuff guys. Bill is the man!


People find this review helpful!
sirjeffofshort responds:

"People aren't in agreement over whether this is helpful or not."

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaahahah!


DavetteDavette

Rated 5 / 5 stars

Aliens are real! :)

The voice acting and lip sync is superb, hilarious script and you captured the uber awkward atmosphere too well! :) More please!


People find this review helpful!
sirjeffofshort responds:

More are on the way. I worked hard on the lip sync and did the entire thing in 2 nights, which nearly killed me, so I'm glad it at least paid off. Haha. Thanks for the review.


cecilyainececilyaine

Rated 4.5 / 5 stars

Freakin' hilarious

Freakin' hilarious. I think I used to work down the hall from Dr. Richardson. I agree that the joke felt "fresh." Keep up that good work. :-)

(Oh, and I think Sally left her journal at my house the last time she was here -- it's the one with the fuzzy monkey on the cover, right? If she wants it back, she'll have to sign the waiver. ;-) )


sirjeffofshort responds:

I think we have all worked down the hall from a Doctor Richardson at one point. Haha. And yeah, I think that is her journal, I'll let her know where it is.

Thanks for the review.


MrB0JanglesMrB0Jangles

Rated 5 / 5 stars

LOL

Great animations followed by great jokes and maybe the most twisted therapist/receptionist duo known to man XD Keep this up and ill keep watching


sirjeffofshort responds:

Great to have you as a viewer. We'll keep on pumping out the funny if you keep watching. Thanks for the review.